....kipujen kanssa, vain särkylääke auttaa joksikin aikaa,,välillä on ihan jees, mutta kohta olen sykkyrässä kun on kova tuska,,

kiitän luojaani terveistä hetkistä,,

******

Sinä ystäväiseni,,rukoile mieluummin minulle terveyttä, kuin että tekisin parannuksen,,uskon Jumalaan, hän on ennenkin minua auttanut monessa hädän hetkissäni..

Olen sinut Luojani kanssa, joten hän auttaa vain..tiedän sen..

...joten tiedän armon ja sen tuoman iankaikkisen elämän....

*****

Soittelin aikaa lääkärille, mutta ei ole kuulemma mistä antaa,

yöllä päätin että meen lääkärille, mutta mieluummi sanottu kuin tehty, et mee, jos ei saa aikoja..

eilen olin taas kovin tuskainen, söin iltapäivällä panatolin ja niin kivut lakkasivat, nukkumaan mennessä olin ihan jees, mutta pian heräsin kun kipu alkoi riepottaa pikkuhiljaa alaselkää, pakaroitani, josta se valui reisiäni pitkin pohkeisiin, kiristellen jalkojani, vihdoin kipu siirtyi nilkkoihini, alkoi kaluta niitä,

kohta oli alapuoleni tuskainen,,,

kivut  jatkuivat, niin kolmen maissa join kuumaa teetä ½ sämpylän kanssa ja nappasin särkylääkkeen, paksu pyjama päälle ja villa sukat jalkoihini.

kuinka ollakaan olin nukkunut niin sikeään uneen, heräsin ½8 kun puhelin soi, en millään meinannut ymmärtää että mikä soi,,

No nyt banatolia poskeen ja töihin,,,

omakirkko-normal.jpg