Nukuin kuin tukki, rupesin klo 22 peiton alle ja heräsin puoli seitsemän, enkä kuullut edes ukkelin postinhakua, enkä kahvin keittoa, joten ei ne äänet joka aamu haittaa, nukkuu silloin hyvin, kun on rauha sydämessä..

Viaton

Muutenkin on helppo olla 'muka ystävän' sain pois kannoiltani, ei kai kaikkea voi kestää ystävältäkään, joten eikun pois silmistä ja pois mielestä.

Tuntuu kuin olisin jostakin painajaisesta päässyt irti.

Silloin kun hänellä oli vaikeaa, soitteli kuuntelemaan hänen murheitaan, olin tukena, mutta paloin taas loppuun ja en kestänyt häntä  enää hetkeäkään.

Olen sellainen, jotta jos joku risoo sanon sen, en voi vain olla olematta ja jättää sananpuhumatta, minun pitää sanoa mitä hänestä ajattelen, ja sillä siisti, voivat kyllä puollustella, mutta ei auta yhtään, olen ja pysyn päätöksissäni.

Cool

Tämä vudatus koskee vain tunnettuja ihmisiä, sillä ei ole mitään tekemistä tuntemattojen kanssa..heitä tulee ja menee....

***...

...kävimpähän lenkillä pinskun kanssa, ilma on sumuinen ja harmaa, mutta oikein hyvä hengittää kosteaa ilmaa. asteita +  7, eikä tuule, lintuset sirkuttelivat puissa, varmaankin etsien puolisoa, tai jo olivat löytäneet, vai oisikko ollut entinen vuosien takaa yhdessä pesäpuuhissa, sellainen sirkutus ja lirkutus kuului.....

Hyvä kun kävin äsken ½h lenkillä, kun nyt sataa vettä ja lämpötila alkaa laskea pikkuhiljaa..

Ei minun kohdallani tättynyt sananlasku:

'kun tyynen makaa, niin tuulen soutaa..'

Nauru