Olen suora ja rehellinen ihminen, pyydän anteeksi sellaisessakin paikassa, vaikka tunnen että olisi jopa syytä vasta pelurin pyytää anteeksi, ihan että sopu säilyy.

Mutta rajansa kaikella, en halua että tyhjästä nokitaan ja syytellään ihan mitättömän asian tiimoilta.

Taitaa olla vain niin että kun kerran on hampaisiin joutunut,  niin tuntemattomatkin hyppii nenälläni ja vedättelevät,

sillä hetkellä kun näin minkä hässäkän tuo minun kommentini oli saanut aikaan, melkein putosin tuolilta ja samalla pyysin anteeksi, mutta mihin tämä johti, minun lynkkaykseeni, sillä hetkellä oli moni kaartilainen käynyt voivottelemassa, mimmonen ihminen noin kirjoittaa, ja kuka uskaltaa vielä väittää että osaa nuo ompelukset, Joten olisi pitänyt pitää sen jälkeen käyntini omana tietonani, eikä paljastaa olemassa oloaan,

Joten rehellisyys maan perii vai periikö..?

Ja vielä, eikö minun blokissanikin kävijä uskalla tulla julki, joka kävi anonyymina minua panettelemassa, joten siihenkin ryhmään kuuluu epärehellisiä ihmisiä.

Olen suora, rehellinen ja oikeassa..enkä mikään 'korppikotka'

.hyvää pyhää.

PS) Enkä ole puikon ja koukun blokissa kommentoinut ennen, vaikka olen huomannut sinun minulle ruusuja ja onnitteluja lähettelevä. sinun pitäisi myös tietää syy moiseen..

Tuhkimo.Pusu