Päivä putkessa

Voihan niinkin sanoa, Sillä olen taas ollut virkkuna aamusta alkaen, vaikka onkin lauantai. Leivoin nimittäin voipullia ja tuli oikein hyviä, kun oli taas pitkästä aikaa lidlin vehnäjauhoja, sen parempia jauhoja ei saa sitten mistään muualta kuin lidlistä.

 

1864681.jpg

Kerkesin laittaa jo pakkaseen, jätin vain iltakahville.

Lautanen on posliinipiirissä joskus maalaamani lautanen..

*

 Myös sämpyläjauhot ovat "maailman" parhaita, tulee muhevat sämpylät.

 No jahah, kävin kaupassa ostin kaalikääryle tarvikkeita, en ole varmaankaan tehnyt niitä moneen, moneen vuoteen, nyt ne muhivat uunissa. Innostuin kun ohje oli taas Pirkan ruoka sivuilla, eihän noiden tekeminen niin vaikeaa ollutkaan, kuin luulin.

 Olen joskus ostanut valmiita, mutta kun ovat niin kalliita, kun painavat kovasti ja kilohinta no ? empä muistakkaan.

 Nyt kaalit ovat halpoja, kannattaisi tehdä pakkaseenkin valmiiksi talvea varten aika annos..

1864679.jpg

Kaalikääryleet ovat vielä uunissa..

Miksi olen virkeä, siksi kun lopetin Glucosamin syönnin, siinä oli sivuvaikutuksena väsymystä ja päänsärkyä, molemmat vaivasivat minua, joten yksi purkillinen. Kiitti, mulle riitti.

En ole myöskään syönyt moneen viikkoon kolesteroli tapletteja, eikä enää öisin jalkojani ramppaile..

*